sunnuntai 16. lokakuuta 2005

Siis huh...


Sain tänä aamuna puhelinsoiton, että ystäväni jolla on laskettu aika kolme päivää ennen mua, on jo laitoksella! Siis apua. Enhän mä ole vielä täyttänyt sairaalan esitietolomaketta (piti vissiin palautella se joskus kuusi viikkoa sitten), pienet vaatteet on edelleen pahvilaatikoissa ties missä, eikä villahaalariakaan ole aloitettu... sairaalakassista ei tietoakaan, saati sitten mitä tehdään Tintin kanssa jos lähtö tulee. Hmmmh.. pitäisköhän alkaa miettiä tuotakin jo? Laskettuun aikaan mulla on vielä reilut kolme viikkoa. Ja kaksi viimeisintä ovat kylläkin syntyneet ihan laskettuna päivänä, joten ei tässä varmaan kamalaa hätää ole. Mutta pitäisköhän varmuuden vuoksi tulostaa MS2:n kolme vihjettä ja pakata ne valmiiksi mukaan, ettei ihan ilman käsityötä tarvi matkaan lähteä. Kerrottakoon että mulla on ollut aina äärimmäisen tylsää sairaalassa ne kaksi päivää mitä siellä olen viettänyt, en oikein viihdy siellä...  Pitäisköhän kaivella edes jotain vaatetta vauvalle jos tässä tapahtuukin jotain ennen aikojaan??


Sain kuin sainkin sen Lauran joululahjan valmiiksi, juuri päättelin silmukatkin. Puikoille otin sitten Tinjan villahaalarin, jos sitä aloittelisi vaikka ohje onkin vielä kirjastossa. Noh, täytyy yrittää saada jotain fiksua tänään tehtyä, vaikka kuumeisesti odotankin uutisia sairaalasta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti