perjantai 18. tammikuuta 2008

Ylimääräisiä



Edit: tiedot päivitetty 19.1 klo 21.00. Olen yrittänyt järjestelmällisesti käydä mailit läpi, mutta jos joku on jäänyt ilman vastausta niin laittakaa uusi maili mahdollisimman pian. Mä olen aika sekaisin noiden kanssa nyt ;)

vähän ylimääräistä villaakin tuli mukana -sininen, revontuli, vihreä, ruskea, harmaa-ruskea ja lila-punainen. Roosa-beige, ruskea ja vihreä on jo menneet.Tämä ei siis ole hahtuvaa, vaan 8/2 villaa, jota mm. Revontulessa olen käyttänyt.

HUOMIO!!! Ne jotka kyseli syksyllä tuota kelta-oranssia (bannerissa näkyy), äkkiä mailia mulle. Sitä on muutama vyyhti, mutta Kaisa ja joku muukin sitä kyseli aiemmin. Sitä voi jäädä muillekin, joten jonoon vaan ;)

Sukkapuikkoja paketilliset 1,25m, 3,25mm, 15senttisiä 2mm ja pyöröt 30cm 3,25mm ja 200cm 2,5mm.

Kyselyitä sähköpostiin, muroPOISTA73atyahoopistecom

Reissuraporttia myöhemmin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti